.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا در حال بیدار شدن از خواب
۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.

 

   

 

شمال نیوز: ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در استان ثبت نشد.

 

بستری ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا

 

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۷ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۲۵ نفر هم در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

اوبا اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

برابری بستری و ترخیص در بابل

 

دکتر سید علی مظفرپور خوشرودی ریس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با بیان اینکه ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار تازه مبتلای مشکوک به سویه جدید اُمیکرون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه شناسایی و بستری شده اند، گفت: ۳ بیمار کرونایی نیز در همین مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود مرخص شده اند.

او با اشاره به اینکه امروز هم بدون ثبت فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در چهار بیمارستان بابل سپری شد، افزود: مجموع بستری شدگان بیماران کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان ۹ نفر بوده که از این تعداد ۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، همچنان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.